Annonce

Collapse
No announcement yet.

d_skin

Collapse
X

• Filter
  • Heure
  • Show
Clear All
new posts

• d_skin

Do you hate when your favorite DVDs, CDs and video game discs get scratched? Do you hate having to go through the process of using a scratch repair kit? Prevent scratches from every getting on your discs with d_skins. These snap on disc covers prevents your discs from getting scratched inside and outside of your media players.

You simply snap the skins on using the Liplock Seal and that's it. Once the skin is on the disc can be read through the protective layer by your game console, com****r, DVD or CD player. Play your favorite games, music and movies worry free knowing that your media is safe from scratches. If you scratch a skin, simply throw it out and replace with a new one. No more throwing away money on damaged discs, with the d_skin your discs stay protected.

Enfin c'est arrive!! Y en marre d'avoir quelqu'un emprunter tes cds, et ils te les rendes comme une merdouilles. J'attendais ca depuis longtemp!!
    regardez: http://www.d-skin.com/intro.html

ema à part fil internet, fine yetbe3ou ?:4_12_1[1]
    c'est pas mon père qui va me prêter sa carte visa lol

tha9afia siyassia nawawiya ijtima3ia e9tissadia riadhia ....
    Averroes®

Comment

Ouai c'est dommage que ce n'est pas partout, mais j'en suis certain que ca va etre tres bientot!! En Amerique et l'Asie, tu en trouves dans chacque petit coins, mais peut-etre qu'il y en a dans, mainse j'ai oublie comment ca s'appelle le magazin francais en Tunis, c'est comme un centre comercial et ca vend plein de chose et il y a plein de chose importe de l'Europe. Si tu sais de quoi je parle, peut-etre c'est la bas!

Comment

Voila, je me suis rappeller du nom du magazin! Le Carrefour biensur! Alors j'en suis sure que ca va etre la bas bientot. Mais Tite_Nature, tu habites en Europe, ca doit etre deja la bas! La nouvelle technologie sorts plus vite en Europe par rapport a l'Amerique. Essaye les centres-commerciaux ou ils vendent la musiques!

Comment

widgetinstance 176 (Discussions similaires) skipped due to lack of content & hide_module_if_empty option.

Ads sous Menu

Collapse

Tendances

Collapse

There are no results that meet this criteria.

Working...
        X