Annonce

Collapse
No announcement yet.

Chniyya tfadlek walla ta7ki bjeddha ??

Collapse
X

• Filter
  • Heure
  • Show
Clear All
new posts

• Chniyya tfadlek walla ta7ki bjeddha ??

Bonjour Eknows,

Je suis Madame RITA IDOMA je sius de la COTE D\'IVOIRE , je suis veuve, j\'ai perdu mon mari.Mon mari était le Directeur d\'une société d\'exportation de cacao juqu\'à ce qu\'il décède.

Il a été assassiné par les rebelles pour des rasons politiques. Avant qu\'il ne meurt il a détenu (10 000 000 US$) dans une Compagnie de sécurité financière, il a indiqué que cet argent était destiné à l\'achat d\'une machine à produire du chocolat de Cacao.

Je voudrais donc respectueusement vous demander de m\'aider à recuper cet argent de cette société de sécurité financière et le transférer dans votre propre compte ou le compte d\'une autre personne ou d\'une compagnie se sorte que je puisse l\'obtenir chez vous.

J\'ai des projets d\'investissement dans votre pays,j\'envisage investir dans l\'imbobilier ou la création d\'une société de production, c\'est mon intention si j\'ai pu obtenir cet argent, mais is vous avez d\'autree idées d\'investissement vous pouvez me les faire part et on reflechira tous ensembles.

Je compte beaucoup sur vous,mon fils également, qui doit poursuivre ses études .

J\'espère recevoir très bientôt, votre reponse .

Merci infiniment
    Nos sincères salutations.

eknows , j’ai eu l’année dernière un mail dans le même contexte, le mentant est de 10 00 000 USD

J’ai pas pu retrouver le premier mail qu’on m’a envoyé mais voila le déroulement de l’histoire

Note, a part ces qqes lignes on m’a filé des pièces jointes de relevés bancaire scannée, des numéros de tel que j’ai vérifié exacts, l’adresse et le nom de l’avocat en cote d’ivoire que j’ai authentifié sur le net, la banque en question et son directeur, le num de ce dernier et som @ postale

Bref tout, je préfère pas donner ces infos pour nombreuses raisons

Dear ****(mon nom),

Thank you for taking your time to go through my mail and replying same to me.Before choosing you I prayed and fasted for several days believing God that you will not betray the trust and responsiblity I have to repose on you now.
    I want you to assist us transfer the money left by our late father into your account abroad because i have gone to the bank to withdraw money,the bank said that no money will be given to me because our late father had agreement with the bank not to allow anybody to touch or withdraw the money until it is been transferred to his foreign partner abroad for investment.
    The bank said that I only have the right over the said money when the money is transferred to abroad.Now,the are waiting the name of the person I should bring as our late father foreign partner abroad for onward transfer to his account.When the money is been transferred,I have to come there to establish with you in any lucrative business of your choice.
    To prove our honest and sincerity, I have attached the deposit slip to our late father and the agreement our late father made with the bank ,i am giving you the contact of the bank where our late father deposited the money.
    Try to contact the bank for the transfer of the money . you can as well call me: *************(le num de tel du monsieur que j’ai verifié)

I will submit your name to the bank as my late father foreign beneficiary abroad.
    The name of the bank is
    Name of the bank: Bank of Africa
    Address:AV joseph Anoma 01BP 4132 Abidjan 01 Cote d'
    Ivoire
    contact person mr picho j.c.
    direct email address of the bank director
    is: ************************* (@ du directeur)

I wait to hear from you when you have contacted the bank.please send us yourtelephone fax numbers and your company name and address.
    When you contact the bank,try and inform me.please do not contact any other person than. mr picho jc with his director email address (
    *****************) the man incharge for security reasons.

John and doris mark

------------------------------------------------------------------------
    Normalement j’aurais pensé a un social ingeneering , mais les infos qu’on m’a filé sont tout a fait corrects y compris les numéro de tel A mon avis ça sonne soi les plans mafieux ou bien tout un scénario pour te tirer des infos personnels dieux sait pourquoi faire .

Comment

Envoyé par eknows
      Bonjour Eknows,

Je suis Madame RITA IDOMA je sius de la COTE D\'IVOIRE , je suis veuve, j\'ai perdu mon mari.Mon mari était le Directeur d\'une société d\'exportation de cacao juqu\'à ce qu\'il décède.

Il a été assassiné par les rebelles pour des rasons politiques. Avant qu\'il ne meurt il a détenu (10 000 000 US$) dans une Compagnie de sécurité financière, il a indiqué que cet argent était destiné à l\'achat d\'une machine à produire du chocolat de Cacao.

Je voudrais donc respectueusement vous demander de m\'aider à recuper cet argent de cette société de sécurité financière et le transférer dans votre propre compte ou le compte d\'une autre personne ou d\'une compagnie se sorte que je puisse l\'obtenir chez vous.

J\'ai des projets d\'investissement dans votre pays,j\'envisage investir dans l\'imbobilier ou la création d\'une société de production, c\'est mon intention si j\'ai pu obtenir cet argent, mais is vous avez d\'autree idées d\'investissement vous pouvez me les faire part et on reflechira tous ensembles.

Je compte beaucoup sur vous,mon fils également, qui doit poursuivre ses études .

Merci infiniment
      Ayya barra hak dabbartha. mabrouk 3lik.

Comment

Encre une autre histoire
        -----------------------------------------------------------------------
        Dear Sir,

It is my pleasure to contact you for a business venture which I intend to establish in your country. Though I have not met with you before but considering the recent political instabilities in my country, I believe one has to risk confiding in success sometimes in life.

There is this huge amount of Twelve million U.S dollars($12,000,000.00) which my late Father deposited in a bank in Abidjan-Cote d'lvoire, before he was assasinated by unknown persons during this present war in Cote d'ivoire.

I have decided to invest these money in your country or anywhere safe enough outside Africa for security and political reasons. l want you to help me claim and retrieve this money from the bank and transfer it into your personal bank account in your country for investment purposes.

If you can be of any assistance to me l will be pleased to offer to you 20% Of the total fund, and l mapped out 5% for you to cover any expenses you may incur to see that my inheritance is transfer into your private bank account .

I await for your kind consideration to my plight.my E MAIL / *****************

Yours faithfully,

-----------------------------------------------------------------------

PS : Moralité, zappe et te casse pas la tête avec ces histoires

Comment

Envoyé par eknows
          Bonjour Eknows,

Merci infiniment
          j'en ai des centaines du nigeria!et a chaque fois un nouveau scenario!il me demande oujours mon numero de compte ! c de l'arnaque

Comment

Repondez dans ma boite electronique je vous prie
            (censored)
            EL-ELYO HOTEL OSU
            ACCRA GHANA
            Afrique occidentale
            Je souhaite demander pour votre aide dans l'exécution d'une
            transaction financière. Je souhaite investir dans la fabrication et la gestion de biens immobiliers dans votre pays.
            J'ai dix sept million cinq cents mille dollars américains(17,500,000$USA)
            que je voudrais investir dans la transaction et vous en contre partie
            de votre aide en recevant les fonds sur votre compte dans votre pays. Je vous donnerai généreusement 15% de toute la somme pour votre aide. veuillez s'il vous plait me contacter immédiatement sur mon adresse privée E-mail:(censored)pour
            davantage d'explication.
            En attendant votre réponse immédiates
            Que Dieu vous benisse
            Respectueusement

Mme H*** ********.(censored)

---------------------------
            cette foi la somme est de 17,500,000$USA mdr , aller je vais trainer l'affaire encore qqe mois histoire d'arriver a 20 000 000 USD$ ca sera bien non mdr

Comment

c une arnaque il faut appler julien courbée, voici le mail que j'ai reçu pas plutard qu'hier :

From The Desk of the Vice President

Custody and Clearing Dept

[adresse supprimé]

Email: ***************

Sir;

PRIVATE AND URGENT.

I am contacting you in regards to a business transfer of a hugh sum of

money from a deceased account. Though I know that a transaction of this

magnitude will make any one apprehensive and

worried, but I am assuring you that all will be well at the end of the

day.

We decided to contact you due to the urgency of this transaction.

PROPOSITION;

We discovered an abandoned sum of US$11,500,000.00 (elven Million five

hundred thousand united states Dollars) in an account that belongs to

one of our foreign customers who died along with his entire family.

Since his death, none of his next-of-kin or relations has come forward

to

lay claims to this money as the heir. We cannot release the fund from

his account unless someone applies for claim as the next-of-kin to the

deceased as indicated in our banking guidelines.

Upon this discovery, we now seek your permission to have you stand as a

next of kin to the deceased as all documentations will be carefully

worked out by us for the funds to be released in your favour as the

beneficiary's next of kin.

It may interest you to note that we have secured from the probate an

order of madamus to locate any of deceased beneficiaries.Please

acknowledge receipt ofthis message in acceptance

of our mutual business endeavour by furnishing me with the following;

1. Beneficiary name and address.

2. Direct Telephone and fax numbers.

These requirements will enable us file a letter of claim to the

appropriate departments for necessary approvals in your favour before

the

transfer can be made. We shall be compensating you

with US$2,000,000.00 (Two Million united states Dollars) on final

conclusion of this project, while the rest shall be for us. Your share

stays

with you while the rest shall be for us for investment purposes.

If you find yourself able to work with me, contact me only through my

confidential email address:[email protected] and the private

phone number I shall provide in recipient of your response to my

proposal.

This is because my official lines are not totally secure lines as they

are periodically monitored to assess our level of customer care in line

with our Total Quality Management Policy. You can as well click on this

link below and click on my names on the page to know what I am talking

about.

-----------------------------------------

Please observe this instruction religiously. I send you this mail not

without a measure of fear as to what the consequences may be, but I

know

within me that nothing ventured is nothing gained and that success and

riches never come easy or on a platter of gold.

If this proposal is acceptable by you, do not take undue advantage of

the trust we have bestowed in you, I await your urgent mail.

Regards,

Yours Truly,

Davies Mark

S.V. President, C.C.D

- Davies Mark

Message de la modération : Il est formellement interdit de divulguer un numéro de téléphone, une adresse postale ou électronique à autrui. Ces données sont strictement personnelles et en les diffusant, vous risquez la sanction prévue à cet effet.

Comment

Envoyé par eknows
                Bonjour Eknows,

Merci infiniment
                j'en recois des tonnes depuis trois ans c des escrots

من ليست له قيمة لا يستطيع ان يقيم قيمة

Comment

lol , moi aussi j'ai recu tels mails , ca depends , quelques fois du Nigeria , autres du cote ivoire , ...

Comment

Envoie lui un compte D une oeuvre charitable fi tounes !!! au moin si c est vrai atowa yemchiou pour une bonne action :D:

N´oubliez pas les messages de profils : ici
                    Les annonces du Forum et le Règlement : par ici ;)
                    Vos amis sont toujours là pour vous: Google, man, how to, RTFM mais aussi FAQ et Recherche

Comment

loooooooooooooool le fameux Spam africain !!! Rabbi m3aaaaaak

Comment

Loading...

Ads sous Menu

Collapse

Tendances

Collapse

Working...
                      X