Annonce

Collapse
No announcement yet.

Special thank

Collapse
X

• Filter
  • Heure
  • Show
Clear All
new posts

• Special thank

salam tlm
    Voilà, comme j ai un peu de tps libre, je profite pr ecrire ces qlqs lignes. et pr ne pas faire de faute je m exprime en anglais mon français est nul :(

I would like to thank all those who where kind to me from the begining. Tozeur the charming, lili the pretty, Athena the wonderful, ptite Nature, the helpful, Maher diabolo the young, Nevermind the busy, Docteur the intellect, Nombre Pi the gentle.
    Am sorry if I forgot someone.
    Am sure that every marhabiens has a spesific characteristic and just need to know each other to discover each other.
    Even busy I try my best to connect to read what the others wrote.
    Am sad I can t follow lili's story "marhaba.com village" but i hope i will have time to read it all when when finished.
    Am sad I cant follow all discussions.
    Am sad I cant participate in games.
    Am sad i cant connect the weekend.
    but am happy I landed in marhaba.com village
    Am happy am a marhabien even if my presence is not frequent.
    Am happy I met you.
    So if one day it happens that I come no longer here, be sure that it is juste because "llah ghaleb"
    big hugs and kisses to all

Envoyé par Maghribiya
    salam tlm
    Voilà, comme j ai un peu de tps libre, je profite pr ecrire ces qlqs lignes. et pr ne pas faire de faute je m exprime en anglais mon français est nul :(

I would like to thank all those who where kind to me from the begining. Tozeur the charming, lili the pretty, Athena the wonderful, ptite Nature, the helpful, Maher diabolo the young, Nevermind the busy, Docteur the intellect, Nombre Pi the gentle.
    Am sorry if I forgot someone.
    Am sure that every marhabiens has a spesific characteristic and just need to know each other to discover each other.
    Even busy I try my best to connect to read what the others wrote.
    Am sad I can t follow lili's story "marhaba.com village" but i hope i will have time to read it all when when finished.
    Am sad I cant follow all discussions.
    Am sad I cant participate in games.
    Am sad i cant connect the weekend.
    but am happy I landed in marhaba.com village
    Am happy am a marhabien even if my presence is not frequent.
    Am happy I met you.
    So if one day it happens that I come no longer here, be sure that it is juste because "llah ghaleb"
    big hugs and kisses to all

Ohhhhhhhh ça me touche beaucoup ce que tu viens d'écrire là, sache aussi que tu est fille hyper sympas, tu as vraiment ta place dans ce forum.

je suis vraiment plus qu'heureuse d'avoir pu faire ta connaissance.

Comment

Chère Maghribiya...J'ai bien vu mon nom apparaitre dans ton message....mais le problème c'est que je n'y comprend rien du tout à l'Anglais...Donc "Athena the Wonderful".....je sais pas ce que ça veut dire......Aidez moi s'il vous plait!!!Cela dit meme si je ne comprend pas et bien je te remercie quand meme...et te dis à une prochaine fois pour discuter...et ravie de te connaitre!!!!

Comment

Envoyé par ATHENA
        Chère Maghribiya...J'ai bien vu mon nom apparaitre dans ton message....mais le problème c'est que je n'y comprend rien du tout à l'Anglais...Donc "Athena the Wonderful".....je sais pas ce que ça veut dire......Aidez moi s'il vous plait!!!Cela dit meme si je ne comprend pas et bien je te remercie quand meme...et te dis à une prochaine fois pour discuter...et ravie de te connaitre!!!!
        j ai voulu dire que tu es merveilleuse. j apprecie ton courage et j espere que ta vie future sera meilleurs que le passé.
        désolée mon français est terrible et je veux pas que nombre pi perd se qui reste de ces cheveux à cause de moi

Comment

Envoyé par Maghribiya
          salam tlm
          ...
          Hi Maghribiya, excuse-me but even your english is not so perfect.
          Pas parfait pour pas parfais quantinu a ek rire an frond c'est; m'aime moua jeu soui null an frond c'est.
          Toua oci tue ait jéne ialle Maghribiya. Nouz tade au rond tousse.

Comment

Envoyé par nombre pi
            Hi Maghribiya, excuse-me but even your english is not so perfect.
            1. je suis morte
            2. I am dead
            3. أنا ميتة

Comment

Non Maghribia réveilles-toi. Toi aussi tu as bu du Coca Cola.

Comment

Thanks a lot Maghribiya, you are very kind !!!
                Eternal and precious the blood we have shed for our dear fatherland...

Comment

Je te remercie enormement pour ce que tu as ecris là !!!
                  Je tiens a te dire que tu es aussi une fille geniale sympas et genereuse !!!
                  Je te fais de gros bisous !!

Comment

widgetinstance 176 (Discussions similaires) skipped due to lack of content & hide_module_if_empty option.

Ads sous Menu

Collapse

Tendances

Collapse

There are no results that meet this criteria.

Working...
                  X